Pienpetokilpailu 2024-2025

Kilpailuaika on 1.8.2024-31.7.2025  pyyntialueena koko Sodankylän kunta. Parityöskentely on sallittua, silloin pari osallistuu yhtenä joukkueena kisaan. Suurempia joukkueita ei sallita.

Jokaisesta pyydetystä pedosta (kettu, supikoira, näätä, minkki, kärppä) saa yhden pisteen, kun täyttää kilpailulomakkeen ja käy esittämässä sen ja saadun pedon kenelle tahansa hallituksen jäsenelle. Hallituksen jäsen merkkaa pedon leikkaamalla korvan tai muuten merkitsemällä ja ilmoittaa sihteerille saaliista. Kilpailulomakkeen voi täyttää myös sähköisesti.
Lomake ja saalis on esitettävä viikon kuluessa saaliin saamisesta.

Lomake on päiväkohtainen, älä yhdistä useiden päivien saalista samalle lomakkeelle.

Huomaa petokohtaiset rauhoitusajat ja kunnioita niitä!

Tilanneseuranta top10-pyytäjistä on tässä näkyvillä koko kauden ajan, parhaat palkitaan seuraavassa kesäkokouksessa. Pienpetokilpailun voittajalle on kiertopalkinto ja Simosen 200€ lahjakortti. Kaikkien muiden osallistujien kesken arvotaan yksi 100€ lahjakortti Simoselle. Lisäksi kaikille pienpetokilpailun osallistujille annetaan hetitappavat raudat.

TOP10 pienpetopyytäjät
1. Antti Keränen, Sari Jokiniemi