Arpajaiset 2018

Arpajaisista saadut varat käytetään pääasiassa seuran järjestämän lasten ja nuorten Metso-leirin järjestämiseen vuonna 2019 ja muuhun seuran nuorisotoimintaan sekä Tievatuvan käyttö- ja ylläpitokustannuksiin ja ampumaradan kunnostukseen.

Arpoja on myynnissä 1 000 kpl, myyntihinta on 5€. Arvat ovat myynnissä 9.11.2018 alkaen kunnes kaikki arvat on myyty tai enintään 8.5.2019 asti. Myyntialue on Lapin maakunta.

Arvonta ja arpojen sekoitus suoritetaan koneellisesti Lapin poliisilaitoksen Sodankylän poliisiaseman valvonnassa myyntiajan päätyttyä kaikkien myytyjen arpojen kesken.

Arvonnan tulos julkaistaan täällä seuran nettisivuilla ja Lapin Kansassa.

Voitot ovat perittävissä heti arvonnan jälkeen seuran sihteeriltä, paitsi kivääri Simonen Oy:ltä (vaatii hankintaluvan). Voitot on perittävä kahden kuukauden sisällä arvonnasta.