Päivitä yhteystietosi

Naakijoiden jäsenrekisteri on sähköinen. Päivitäthän yhteystietosi oheisella lomakkeella.

Yhteystietojen (erityisesti sähköpostiosoitteen) pitäminen ajantasalla on tärkeää, koska seuran asioista tiedotetaan pääasiassa sähköpostilla. Jatkossa myös lasku jäsenmaksusta tulee ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta, lasku toimitetaan perinteisesti paperisena ja seuran asioista pysyy perillä näiden nettisivujen kautta.

HOX! Jostain syystä @luukku.com -sähköpostiosoitteisiin eivät mene  perille jäsentiedotteet eikä laskut, joten jos sinulla on jokin muu vaihtoehto sähköpostiosoitteeksi, vaihdathan sen.

Metsästysseura Naakijat ry:n tarkoituksena on harjoittaa

1) järkiperäistä metsästystä kestävän käytön periaatteita noudattaen;

2) riistanhoito- ja luonnonsuojelutoimintaa;

3) metsästysampumaurheilua;

4) kenneltoimintaa ja

5) edistää turvallista ja eettistä metsästystä.

Seuran varsinaiseksi tai koejäseneksi seuran hallitus voi hyväksyä henkilön, joka sitoutuu noudattamaan seuran ja Suomen Metsästäjäliiton sääntöjä ja päätöksiä ja

1) on vuokrannut seuralle metsästysoikeuden omistamaansa, osaomistamaansa tai muuten hallitsemaansa vähintään 10 hehtaarin maa-alaan seuran toiminta-alueella,

2) on edellisissä kohdassa mainitun maanomistajan rintaperillinen tai tämän avio- tai avopuoliso tai

3) asuu vakituisesti seuran toiminta-alueella

tai muun henkilön hallituksen harkinnan mukaan.

Vuonna 2024 liittymismaksu on 75€ ja jäsenmaksu 25€. Alle 15-vuotiailta ei peritä liittymismaksua lainkaan ja alle 18-vuotiailta liittymismaksua peritään vain puolet.