Pilkkikisat

Jäsentenväliset pilkkikisat 2024

Seuran jäsentenväliset pilkkikisat pidettiin Syväjärven Kotaloukossa 13.4.2024.  Koko perheen mukavaan ulkoilmatapahtumaan saapui ilahduttavan paljon väkeä, vaikka ensin näytti, että päivän sää ei olisi aivan ihanteellinen. Napakka tuuli puhalsi kuitenkin myös pilvet mennessään ja aurinkokin pääsi lopulta pilkkikansaa hellimään. Pilkkikisassa osallistujia oli 54, kalaa pyydettiin yhteensä 13210g. Oheislajeissa ammunnassa, arvioinnissa, sarvijaakossa, pallonheitossa ja rikanheitossa suorituskertoja tuli yli 250.

Naakijoiden pilkkimestari vuosimallia 2024 on Raimo Jokiniemi, onnea!

Päivän isommus kala painoi 120g, sen nappasi Pertti Heikka.

Arvoissa ja oheislajeissa oli myös lukuisia onnellisia voittajia, onnittelut heillekin!

Isot kiitokset sponsoreille ja yhteistyökumppaneille ja erityisesti kaikille tapahtumaan osallistuneille, niin kisaajille kuin yleisöllekin! Hieno päivä hyvässä seurassa ❤️

Vuoden 2024 pilkkimestari Raimo Jokiniemi palkintoineen kuvassa vasemmalla. Keskellä miesten sarjan toiseksi sijoittunut Esko Martin ja oikealla miesten sarjan kolmas ja isommuksen kalan napannut Pertti Heikka.
Naisten sarjan kolme parasta vasemmalta lukien: Virpi Martin, Tiina Kauhanen ja Sirpa Kangas.
Nuorten sarjan kaikki osallistujat mahtuivat samaan kuvaan. Vasemmassa reunassa ammunnan nuorten sarjassa kunnostautunut Juho Jokiniemi, nuorten pilkkisarjan 4. Juhon vieressä pilkkisarjan 3. Santtu Tervo, joka vei voitot sekä nuorten pallonheitossa että sarvijaakossa. Nuorten pilkkisarjan voittaja Lauri Tervo hymyilee Santun vieressä keskellä ja hänen oikealla puolellaan hopeaa voittanut Petri Laakkonen.
Sarjassa lapset alle 12v. voiton nappasi Joonas Junttila, kuvassa keskellä. Joonaksen vasemmalla puolen sarjassa toiseksi tullut Emilia Junttila ja oikealla sarjan 3. Riikka Keränen. Lasten sarjassa osallistujia oli huimat 12, jokainen heistä sai seuran lahjoittaman pilkkisetin jo ilmoittautuessaan.

Jäsentenväliset pilkkikisat 2022

Jäsentenväliset pilkkikisat 2019