Hirvenpyynti 2022

Tiedoksi vuoden 2022 hirvenpyyntiin liittyen hirviporukoiden vetäjille/metsästyksenjohtajille:

Hirviporukan vetäjän/metsästyksenjohtajan (tai hänen valtuuttamansa henkilön) tulee ilmoittaa hirvenpyyntiin osallistuvat ampujat (myös aiemmin ilmoitetut vieraspaikkakuntalaiset) excel-tiedostona seuran hirvilupavastaavalle Jani Kustulalle perjantaihin 22.4.2022 klo 18 mennessä. Ilmoituksia tehdään yksi ryhmää kohden ja ne tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen janikustula(at)hotmail.com

Aikaraja perjantai 22.4.2022 on ehdoton.

Ilmoituksen tekemistä varten metsästyksenjohtajat ovat saaneet sähköpostiinsa edellisvuoden ampujalistan tarkastettuine metsästäjänumeroineen. Tarkastakaa listalta metsästäjien ampumakokeen päivämäärä, tehkää tarpeen mukaan muutoksia myös muihin tietoihin, lisätkää uudet ampujat ja poistakaa ryhmästä pois jääneet.

Uudet metsästyksenjohtajat voivat käyttää alla olevaa ampujaluettelo -pohjaa.

Alla lyhyet ohjeet ampujalistan täyttämiseen.  HUOM! Vuokramaan määrää ei tarvitse täyttää.

Ilmoitettavat tiedot, ampujittain:
- Koko nimi (sukunimi etunimet)
- Metsästäjänumero (metsästyskortista tai Oma Riistasta, 8 numeroa)
- Kotikunta
- Ampumakokeen suorituspäivämäärä (xx.xx.xx)
Kyllä/ei vastaus kysymyksiin ruksilla:
6. Kuuluuko ampuja muuhun hirveä metsästävään seuraan/seurueeseen, joka hakee pyyntilupaa? (HUOM. Seuran nimi, jos kyllä)
7. Metsästääkö ampuja hirveä muussa seurassa/seurueessa tulevana metsästyskautena?
(HUOM. Jos vastaukset 6. Kyllä ja 7. Ei, niin miksi ampuja ei metsästäjä muussa seurassa, johon kuuluu? Vapaamuotoinen perustelu)

Uudet (ja vanhat) metsästäjät, jotka eivät kuulu mihinkään ryhmään, ilmoittavat itse tietonsa, ohjeistuksen mukaisesti.

Lisätietoja saa Jani Kustulalta (p.  040 716 1621) laittamalla WhatsApp/tekstiviesti/sähköpostia.