Pienpetokilpailu 2023-2024

Pienpetokilpailu uudelle kaudelle 2023-2024 on avattu.

Kilpailuaika on 1.8.2023 - 31.7.2024 pyyntialueena koko Sodankylän kunta. Parityöskentely on sallittua, silloin pari osallistuu yhtenä joukkueena kisaan. Suurempia joukkueita ei sallita.

Jokaisesta pyydetystä pedosta (kettu, supikoira, näätä, minkki, kärppä) saa yhden pisteen. Pisteen saa esittämällä seuran sihteerille kuvan saaliista ja täytetystä ja allekirjoitetusta kilpailulomakkeesta viikon kuluessa saaliin saamisesta. Lomakkeen voi täyttää myös sähköisesti.  WhatsApp (0407098987) tai sähköposti (naakijat(at)gmail.com) on käteviä tässä.

Tilanneseuranta top10-pyytäjistä on tässä näkyvillä koko kauden ajan, parhaat palkitaan seuraavassa kesäkokouksessa. Pienpetokilpailun voittajalle on kiertopalkinto ja Simosen 200€ lahjakortti. Kaikkien muiden osallistujien kesken arvotaan kaksi 100€ lahjakorttia Simoselle. Lisäksi kaikille pienpetokilpailun osallistujille annetaan hetitappavat raudat.

TOP10 pyytäjät
1. Erkki Jokiniemi