Vuosikokouksen päätöksiä

7.4.2021

Metsästysseura Naakijat ry:n vuosikokous pidettiin keskiviikkona 7.4.2021. Kokous pidettiin etäkokouksena Teamsissä koronarajoitteiden takia. Kokouksessa päätettiin mm. seuraavaa:

- vuoden 2020 tilit ja toiminta todettiin olevan ok
- puheenjohtajana jatkaa Katja Junttila
- sihteeri-rahastonhoitajana jatkaa Sari Jokiniemi
- uutena hallituksen jäseneksi valittiin Toni Tervo, vanhoina jatkavat Sari Jokiniemi, Eino Junttila, Risto Kangas, Jani Kustula, Toni Martin, Uula Simppala ja Petri Väyrynen
- toiminnantarkastajiksi valittiin Seppo Kalliokoski ja Markus Yliportimo
- hirvilupien hakijaksi ja allekirjoittajaksi valittiin Jani Kustula
- kiinteistönhoitajina jatkavat Tuomo ja Sinikka Kustula
- toimintasuunnitelma sekä tulo- ja menoarvio 2021 hyväksyttiin
- seuran kylmiö ja lihankäsittelyhuone ilmoitetaan elintarvikehuoneistoksi

Vuosikokouksen pöytäkirja on tarkastuksen jälkeen luettavissa seuran nettisivuilla (suljetut jäsensivut). Samasta paikasta löytyvät huomisesta alkaen myös toimintakertomus 2020, tilinpäätös 2020, toimintasuunnitelma 2021 ja talousarvio 2021. Kannattaa tutustua!

Vuoden 2021 jäsenmaksut laskutetaan huhtikuun puoliväliin mennessä. Tarkastathan sähköpostisi, ettei lasku ole mennyt roskapostiin.

Hirvilupa-asioista eli ampujien ja ryhmien ilmoittamisesta seuralle ohjeistetaan erikseen piakkoin.