Talkoot tievatuvalla la 4.7.2020

30.6.2020

Tievatuvan remontti vaatii nyt talkoolaisilta turnauskestävyyttä, kun tavoitteena on saada työt valmiiksi elokuun alkupuolella. Se tarkoittaa, että nyt on joka viikonloppu on talkoomiehille ja -naisille hommaa ja voi olla, että joudutaan myös viikolla talkoilemaan. Paikalliset ja paikkakunnalle kesälomalle tulevat jäsenet voisivat ottaa tavoitteeksi, että käyvät  edes yhden kerran tänä kesänä remonttitalkoissa kantamassa kortensa kekoon. Seuralla on jäseniä sen viitisensataa, pitäisi löytyä tekijöitä! Tarkempaa tietoa talkoista ja remontista  saa Toni Martinilta (p. 0509111819), kysykää Tonilta, milloin ja missä hommassa voisitte olla avuksi.

Nyt Tievatuvan remontti jatkuu lauantaina 4.7.2020 klo 8 alkaen. Päivän ohjelmassa on sokkelin muurausta ja jonkin verran siivous- ja purkutöitä.  Muutamaa talkoomiestä kaivattaisiin, muuraustaitoiset voivat ottaa muurauskauhaa ja -ämpäriä matkaan, muut pärjäävät sorkkaraudalla. Seura tarjoaa talkoolaisille makkarat ja pullakahvit. Tervetuloa talkoisiin!