Hirvilupahuutokauppa

17.8.2020

Metsästysseura Naakijat ry:n 16.8.2020 pidetyn kesä- ja hirvikokouksen päätöksen mukaisesti seura myy hirvilupajaosta yli jääneet hirvilupansa jäsenilleen suljetussa tarjouskaupassa. Myynnissä on 1 aikuisen hirven lupa ja 9 vasan lupaa. Aikuisen luvan pohjahinta on 220€ ja vasaluvan pohjahinta 120€. Hinnat sisältävät lupamaksun.

Tarjouskauppa on avoinna 17.8.2020 klo 23 alkaen ja sulkeutuu su 23.8.2020 klo 18. Tarjouskauppaan saavat osallistua kaikki Metsästysseura Naakijat ry:n jäsenet. Suurin 220€ ylittävä tarjous aikuisen luvasta ja 9 suurinta 120€ ylittävää tarjousta vasaluvasta voittavat. Vasalupia myydään  kuitenkin vain yksi per ostaja. Jos voittava tarjous on useammalla sama, voittaja arvotaan. (Vinkki! Tee tarjous jollakin muulla kuin tasaluvulla, esim. joitakin senttejä yli tai ali ajattelemasi hinnan.) Lupaa ei saa siirtää kolmannelle osapuolelle eikä seuran ulkopuolelle. Jos lupia jää myymättä, hallitus päättää niiden käytöstä myöhemmin.

Tarjoukset lähetetään sähköpostilla osoitteeseen naakijat@gmail.com sunnuntaihin 23.8.2020 klo 18 mennessä, myöhästyneitä tarjouksia ei huomioida. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.  Voittava tarjoushinta maksetaan viipymättä seuran tilille (maksettua summaa ei palauteta, vaikka lupa jäisi käyttämättä).

Lisätietoa sihteeri-rahastonhoitaja Sari Jokiniemeltä (puh. 040 709 8987).