Seuran jäsentenväliset pilkkikisat 2022

23.4.2022

Naakijoiden jäsentenväliset pilkkikisat pidettiin lauantaina 23.4.2022 Syväjärven Kotaloukossa. Tunnelma oli iloinen ja rento ja porukkaa oli oikein mukavasti. Aurinkokin ilmeistyi päivän edetessä pilviverhon takaa ja kala oli syönnillään ainakin osalle pilkkijöistä. Jäällä oli kaikkiaan 41 pilkkijää ja kalaa tuli yhteensä 25kg! Seuran pilkkimestari 2022 päivän suurimmalla kalansaaliilla 2295g oli Matti Harju. Lasten sarjan voitti Seela Lehtola, nuoret Ante Harju ja naiset Virpi Martin. Arvioinnissa matkan tiesi 15cm tarkkuudella Antero Hoppula ja ammunnassa tarkin oli Uula Simppala. Sarvijaakossa pärjäsi Virpi Martin ja pallonheitossa Asko Aikio. Arpajaisissa onnekkaita oli monia, onnittelut voittajille. Naakijat kiittää lämpimästi sponsoreita, kisaan osallistuneita ja muita paikalla olleita sekä talkooväkeä oikein onnistuneesta tapahtumasta ja mukavasta päivästä raittiissa ulkoilmassa!

Kuvia tapahtumasta täällä.