Hirvenpyyntiin 2020-2021 valmistautuminen

12.1.2020

Tervehdys ja hyvää alkanutta vuotta.

Kiitos hyvin sujuneesta metsästyskaudesta 2019. Haastavista keleistä huolimatta Naakijat ry:n hirviluvat on lähes käytetty.

Vuoden 2020 hirvenpyyntiin liittyen hirviporukoiden vetäjille/metsästyksenjohtajille:

Huolehtikaa, että hirviporukassanne mukana olevat vieraspaikkakuntalaiset (=ampujat, joiden kotikunta 30.4.2020 on jokin muu kuin Sodankylä) toimittavat tietonsa seuran hirvilupavastaavalle eli Samuli Kokkoniemelle 24.1.2020 mennessä. Ilmoitukset sähköpostiin kokkonsa@hotmail.com

Aikaraja 24.1. on ehdoton ja on edellytys vieraspaikkakuntalaisten hirvenpyyntiin osallistumiselle.

Ilmoitettavat tiedot (tässä järjestyksessä, mieluiten Excelissä):

- Koko nimi (sukunimi etunimet)

- Osoite

- Puhelinnumero (koko numero yhteen, ilman viivoja)

- Sähköposti

- Metsästäjänumero (metsästyskortista)

- Kotikunta

- Ampumakokeen suorituspäivämäärä

Kyllä/ei vastaus kysymyksiin:

1. Kuuluuko ampuja muuhun hirveä metsästävään seuraan/seurueeseen, joka hakee pyyntilupaa? (Seuran nimi, jos kyllä)

2. Metsästääkö ampuja hirveä muussa seurassa/seurueessa tulevana metsästyskautena?

Vieraspaikkakuntalaisten on tammikuun aikana maksettava "tossuraha" 45 € /hlö seuran tilille FI07 5641 2520 0108 44. Viestiksi maksuun tossuraha ja nimi, jos eri kuin maksaja.

Huom! Erillistä laskua ei tossurahasta tule, vaan ulkopaikkakuntalaisen ampujan tulee oma-aloitteisesti maksaa maksu tammikuun loppuun mennessä.

Ystävällisin terveisin,

Samuli Kokkoniemi (lisätietoja 0407057206, ei ilmoituksia puhelinnumeroon)

Hirvilupa-asioiden hoitaja

Metsästysseura Naakijat ry